Munkámból kifolyólag elég gyakran hallom ezt a kérdést, így most néhány részre bontva itt is megpróbálok válaszolni.

Sok jó fodrász van Magyarországon, de mivel én budapesti vagyok, jobban ismerem a főváros menőkéit, ezért itt többségben lesznek, úgyhogy a kiegyensúlyozottság érdekében küldhetnétek ajánlásokat vidékről is.

Koczkával kezdem, akit a Megasztáros ténykedése nyomán sokan ismerhetnek, illetve ne feledjük az "Azzal szeretném kezdeni, hogy nem vagyok leszbikus" felütéssel indított köszönőbeszédét sem, melyet a Az Év Fodrásza cím átvételekor ejtett meg :)

A fodrászválasztás során nagyon fontos, hogy ne a fotói és ajánlások nyomán kersgéljünk, hanem hogy kifejezetten olyan arcot válasszunk, akinek a miénkhez hasonló a stílusa, életvitele, vagy az övé számunkra tetsző.

Koczka tehetsége abban is megnyilvánul, hogy nagyon jól felismerhető stílusa van, illetve annyi intelligenciája is, hogy különbséget tegyen a szalonmunka és az önmegvalósítást szolgáló saját kreatív ténykedés között.

Magamat jó fodrásznak tartom, hiszen a vendégeim száma és elégedettsége ezt igazolja. Azt, hogy a szakma milyen fodrásznak tart, nem igazán tudom. Közvetlen típus vagyok, de elég szókimondó, és ki nem állhatom a jópofáskodó, simuló embereket, amiből sokszor adódott már kisebb afférom munkásságom során – azért nem csak a szakmán belül . De persze jól ki lehet velem jönni. Aki ismer, az tudja!

Kinek ajánlom?

Aki nem akarja a saját akaratát a fodrászra erőltetni, hanem képes megfelelő módon közvetíteni a vágyait, és elfogadni, hogy a jó fodrász sokszor jobban meg tudja ítélni, hogy mi lenne jó neki, mint önmaga.

Kinek nem ajánlom?

Aki csacsogni jár(na) a szalonba.

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://budoar.blog.hu/api/trackback/id/tr421107702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AND-I 2009.05.12. 18:30:00

SZia
Most találtam az oldaladra. Elolvastam elejétől a végéig. Tetszik, bár néhol ellentmondásba keveredsz magaddal. Viszont ami tény az tény: Koczka csak egy van és nálam is ő viszi a pálmát. Szakmabeliként pedig példaképemnek tekintem munkásságát, emberségét...
üdv: And-i

bjuli 2009.05.13. 13:04:57

szia, köszi, hogy végigrágtad :) hát én sem vagyok tökéletes, de igyekszem, remélem, jössz még erre, és várom a további építő kritikát. koczka rulez :)

Kephera 2009.05.13. 20:12:12

Nekem Koczka egy isten! Mindig érti, mit akarok! Aztán boldogság, hajlebegtetés az utcán!!!

Onlineszaki · http://www.onlineszaki.blog.hu 2011.08.28. 15:45:42

Koczka tényleg nagyon jó és elhívatott fodrász, igazi profi akit csak ajánlani tudok
süti beállítások módosítása