Az igazság az, hogy nem most kezdtem tesztelni, még valamikor az év végén kaptam, de ezeket a termékeket rendszerint csak akkor próbálom ki, ha az én hajtípusomra valók, egyébként barátnőket, családtagokat kérek fel a nemes feladatra. (Így legalább ők is megtanulják, hogy a termékválasztás legfontosabb eleme saját típusunk kiismerése, és többé nem vesznek valamit meg méregdrágán azért, mert a Szabó Krisztinek tök jó volt. Így lettek közönségtermékek helyett Wella SP, Schwarzkopf vagy Joico rajongók, ki-ki saját hajtípusa és preferenciái szerint. A másolós/reklámot beveszem megközelítés kb akkora hülyeség, mint ha egy fehér magyar lány ugyanolyan alapozót venne, mint amilyet Beyoncée használ, mert akkor biztos jó :D)

A L'Oréal mérhetetlenül büszke a Kérastase vonalra, amit én alapból kihagyok, nem nekem való, de egy modell barátnőm nagyon szokott örülni neki (vastag szálú, sötét, középhosszú platinaszőkére festett haja van), és neki köszönhetően már tudom, kinek ajánljam. Jobban bírom a L'Oréal Professionnel Série Expert cuccokat, és azok közül is a fentebb említett Liss Ultime hajsimító szérumot. Nem vagyok az a fajta, aki bármilyen pakolást/maszkot=idő, várakozás elviselni, így nagyon praktikus, hogy ezt csak felviszem a törölközőszáraz hajra, megszárítom (hőre aktiválódó hatóanyagok vannak benne), és olyan fényes lesz, mint az állat. A legjobb benne, hogy nem kell semmit a száraz hajra fújni, amitől gyorsan zsíros lesz (bár a szérum használatával biztos, hogy másnaponta mosnod kell, de ez nálam eddig is így volt), és mégis olyan, mintha fodrásztól jönnél. Ja, és ápol, de én a fényétől ájulok el.

Ezek elég drága cuccok, de én ugye harmadik hónapja használom, és kábé év végéig elég lesz. Ha meg elfogy, jöhet a TIGI Brunette Goddess, oszt jónapot.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://budoar.blog.hu/api/trackback/id/tr321014466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása